Äänekosken kaupungin kuukauden palaute - Marraskuu 2023
Julkaisemme joka kuukausi palautteen, joka on ajankohtainen tai jota kysytään meiltä paljon.
Kuukauden palaute marraskuussa: ”Olisi todella hyvä, jos terveyskeskuksen jonotustilanne näkyisi verkkosivuilla. Äänekosken terveyskeskuksessa tämä palvelu oli aikoinaan. Kun lähtee sairaan läheisen kanssa sinne jonottamaan ja itse on liikuntarajoitteinen, niin olisi tärkeä tietää, kuinka paljon potilaita on jonossa.”
Vastaus: "Äänekosken kaupunki on vienyt asukkaiden toiveen jonotustilannesivusta eteenpäin Keski-Suomen hyvinvointialueelle, joka nyt järjestää terveyspalveluja. Olemme vieneet heille myös viestiä siitä, miten jonotussivu teknisesti toteutetaan. Valitettavasti kaupunki ei voi tehdä asialle muuta, koska emme enää hoida sote-palveluja, eikä meillä ole pääsyä hyvinvointialueen järjestelmiin. Välitämme taas toiveen sinne eteenpäin."
Palautekanavan kautta asukkaat voivat esittää kysymyksiä ja jättää kehittämisideoita ja palautetta tai ilmoittaa havainnoista. Palautepalvelussa voi myös ilmoittaa kohteen tarkan sijainnin sähköisen kartan avulla. Palautepalvelu-sivulla voi selata kaupungille esitettyjä kysymyksiä ja vastauksia Hae ja selaa palautteita -kohdasta.
Asukkaidemme palautteet ovat meille tärkeitä ja pyrimme vastaamaan niihin mahdollisimman nopeasti. Kaupunkistrategiamme Äänekoski-ilmiö perustuu avoimen hallinnon periaatteisiin ja asukkaiden palautteita ja viestejä hyödynnetään palveluiden kehittämisessä.
Äänekosken kaupungin virallinen palautepalvelu löytyy osoitteesta aanekoski.fi/palaute.
P.S. Huomaathan, että Keski-Suomen hyvinvointialueen palautepalvelu löytyy osoitteesta hyvaks.fi/palaute.
LISÄTIETOJA:
Viestintäsuunnittelija
Suvi Kallioinen
040 621 2653
suvi.kallioinen@aanekoski.fi
Uutinen julkaistu , muokattu 7.12.2023 klo 14:26